Ala Dah Nak Retired Ke :(

Posted: November 14, 2013 in Cerita Hartanah
Tags: , , , , , , ,

Terkejut aku bila statement yang dikeluarkan oleh seorang otai hartanah yang tidak asing lagi dari kalangan pelabur-pelabur bumiputera. Mane tak nya, semalam beliau keluarkan post di fesbuk nya macam ni.
statement 1

Ataupun disebabkan akhir-akhir ni keluar statement macam gini amat pedas dilemparkan kepada beliau?Yang hantar statement macam tu sepatutnya pikir 2 3 4 5 6 kali sebelum keluarkan ayat-ayat yang tidak manis dibaca tu. Ini tidak, main sembur je. Ish ish ish..tak patut betol.

statement bikin panas

Aku pon tak pasti kenapa tiba-tiba beliau keluarkan statement sebegitu kerana bagi aku kehadiran beliau dalam arena hartanah adalah satu kejayaan yang boleh dibanggakan bagi anak bumiputera. Ilmu yang terkumpul boleh dikongsi bersama meskipun hanya melalui dunia maya. Tapi mungkin beliau ada ‘plan’ yang lebih besar untuk hidup beliau sendiri. Aku dan sape-sape pon tak boleh paksa. Pujuk boleh. Haha. Apepun keputusan beliau aku terima dengan hati terbuka. Moga-moga beliau buat keputusan yang betul. Dari mula-mula join seminar beliau sampai sekarang aku tak berkesempatan ngeteh dengan beliau. InsyaAllah dalam masa terdekat ni boleh chichat dengan beliau secara dekat. Nak tau cerita sebenar daripada tuan empunya badan. Aminn.

Leave a Reply

