Post kali ni memang aku nak promote kaw-kaw punya seminar hartanah yang disediakan oleh otai-otai hartanah di Malaysia yang femes gitu. Aku cakap terus-terang la, bende yang aku tak yakin keberkesanannya aku tak akan kongsi dengan korang semua. SERIUS. So yang aku review kat korang ni memang SUDAH TERBUKTI keberkesanannya.OK?

Abang Ensem.
Seminar pertama yang aku hadir. Aku pon mula-mula tak yakin tapi disebabkan oleh semangat nak berubah daripada hidup makan gaji sahaja kepada makan gaji plus side income. So daripada sini aku memang dapat information yang sepatutnya dan tepat lagi jitu daripada otai hartanah ni. Banyak pelaburan hartanah jenis undercon, subsale dan lelong yang beliau ceburi daripada waktu ekonomi tengah gawat (sekitar tahun 97-98 kalau tak silap) sampailah sekarang.

Tuan Faizul Ridzuan dan Tuan Saufi Karim
Ini lejen berdarah muda yang aku kenal yang berjaya ceburi bidang hartanah.Ade je pelabur muda lain tapi aku tak berkesempatan nak join seminar sebab terlalu banyak. So bila dah jumpa dan belajar daripada 2 pelabur bergaya dan santai ni dalam Sarjana Hartanah keyakinan aku terhadap pelaburan hartanah bertambah. Sebab ape? Instrument yang ditunjukkan dan cara-cara yang tertentu adalah sangat realistik dan boleh di’apply’kan oleh sape-sape je. Tak kira ko keje ape, memang boleh melabur dengan syarat ade kesungguhan dan kesabaran yang tinggi. Sounds impossible? Hehe…

So bagi sape-sape yang baru dan ingin ceburi bidang pelaburan hartanah boleh join Sarjana Hartanah 2.0 dan aku yang tak femes langsung ni pon korang boleh jumpa 🙂 haha.

Sarjana Hartanah 2.0

Ade lagi otai-otai hartanah yang aku akan join seminar dorang (in sha Allah). Berguru dengan ramai otai lagi banyak ilmu dapatkan. Semoga aku dapat capai objektif pelaburan aku nanti aminn.(Tadi baru je join seminar sublet, insyaAllah dapat adapt dengan cepat dan mulakan!)

Leave a Reply

